Doğru mecrada yer almak, kendinden söz ettirmek ve hatırlanma değerini kalıcı kılmak giderek zorlaşıyor. Var olan bildik mecralar yerine yaratıcı mecralar üretebilmek, hedef kitleyle buluşabilmenin temel koşullarından biridir. Bunun için de hedef kitleyi mümkün olduğunca rafine etmek gerekiyor. Markayı yaratmak kadar o markanın iletişimini planlamak da önemlidir. Kreatif bir reklam ajansı olarak 2006 yılından bu yana edinmiş olduğumuz deneyim ve birikimi işimize yansıtıyoruz, mevcut ezberleri bozarak marka ile tüketicisi arasında duygusal bağı kurabilen bir anlayışa sahibiz…

Temel BİLECEN/ Creative Director

PİUS AJANS

Planlama - Belli bir zaman içinde ulaşılacak hedefleri belirleyen ekonomik ve toplumsal dengelerin doğru şekilde sıralanması.

İletişim - Kişiler arasında, duygu, düşünce, bilgi ve akla gelebilecek her türlü biçim ve yolla kişiden kişiye karşılıklı olarak aktarılması, kişilerin birbirlerini anlaması.

Uygulama - bir düşünceyi, bir tasarıyı ya da bir kuramı gerçekleştirmesi.

Sanat - bir duygunun, tasarımın, güzelliğin dışavurumunda, anlatımında kullanılan yöntemlerin tümü bu yöntemlerle ortaya konulan üstün yaratıcılıktır.

//pius.com.tr/wp-content/uploads/2019/10/pre.webp