Reklam her şeyden önce ürünün satış hedefine ulaşmak için bir amaçtır. İnsanların gönüllü olarak bazı noktalarda hedeflerine kolay ulaşmasını sağlamasıdır. Reklam kurumun insanları ikna etmek, dikkatlerini bir ürüne çekmek, belirli bir isteğe teşvik etmek, ürünle alakalı bilgi vermek, tüketicilerin ürünü benimsemelerini sağlamak, belirli bir amaçla çoğaltılarak müşterilere ulaşmasını, Kişi kurum ve kuruluşların ürün tanıtımı için değişik reklamlar, sloganlar üretmek zorundadırlar. Bunlar eğlenceli reklamlar, satışa dönük reklamlar, ilk reklam örnekleri, açık ve şeffaf olması topluma ürünün tanıtımını kolaylaştıracaktır.. Bazı meslektaşlarımız reklamcılıkta yeni alanlar keşfettiklerini düşünseler bile tarih de reklamcılığın önemli rolü vardır M.Ö 3000’li yıllarda Arap yarımadasında amaçlarına ulaşmak için insanlar yazılı ve görsel reklam yapmışlardır. Eski zamanlarda insanlar hayvanlarını ve kölelerini satmak amacıyla sözlü, yazılı, manili bir şekilde duyuru yapmışlardır. Reklamın inandırıcılığı önemlidir, çağdaş reklamcılığın günümüzde yeni detaylarla amaçlarına ulaşması için yeni formüller denenmektedir. Sanayi üretimi çoğaldıkça, tüketim arttıkça, piyasada rekabet ve talepler arttıkça, firmalar rakiplerinin önüne geçerek yeni kitlelere ulaşmak isteyeceklerdir, bu sebepten dolayı reklamın ticari yönü önemlidir.

Reklam hayatımızın bir parçasıdır, güvenilir ajanslar bir ürün veya nesnenin tanıtımı için reklam yapmanın önemi büyüktür. Reklamlar olmadan ürünlerin hedefine ulaşması oldukça zordur. Ajans PİUS ; Planlar, İletişime geçer, Uygulamayı yapar, Sanata dönüştürür.

//pius.com.tr/wp-content/uploads/2019/08/logo2.png