Pİ – Matematiksel sabit sayı olarak bilinse de, Pİ sayısının en büyük özelliği periyodik olarak art arda birbirini tekrar etmeyen sürekli değişendir. Pius Ajans kuruluş amacında kendisine yenilikçi olmayı ilke edinmiştir.
US – Duyarlılığın karşıtı olarak, olaylar arasında bağlantı kurma, düşünme, anlama, kavrama yetisi konuların akışına göre akıl, fikir oluşturmanın kısa bir özetidir. Pius Reklam yapılacak faaliyet alanına göre stratejiyi ortak bir akılla oluşturmaktadır.
Planlama – Belli bir zaman içinde ulaşılacak hedefleri belirleyen ekonomik ve toplumsal dengelerin doğru şekilde sıralanması.
İletişim – Kişiler arasında, duygu, düşünce, bilgi ve akla gelebilecek her türlü biçim ve yolla kişiden kişiye karşılıklı olarak aktarılması, kişilerin birbirlerini anlaması.
Uygulama – Kurumsal bilgiyi, bir düşünceyi her hangi bir alanda tatbik etme, bir tasarıyı ya da bir kuramın gerçekleştirmesi.
Sanat – Bir duygunun, tasarımın, güzelliğin dışavurumunda, anlatımında kullanılan yöntemlerin tümü bu yöntemlerle ortaya konulan üstün yaratıcılıktır.
Görsellik hayatımızın bir parçasıdır, yaşadığımız her anın merkezindedir. Hedeflediğimiz kitleye ulaşmak için iyi bir görselin önemli bir rolü vardır. Hedefimize ulaşmak için kitleyi doğru bilgilendirmenin önemi büyüktür. Biz otuz yıldır yayıncılık, organizasyon ve reklamcılık sektöründe bilgi ve birikimimizi işimize yansıtıyoruz, bu sebepten dolayı şirketimizin ismine PİUS dedik;
PİUS : Planlar, İletişime geçer, Uygulamayı yapar, Sanata dönüştürür.
Temel BİLECEN / Creative Director
© COPYRIGHT 2021 Pius / Tüm hakları saklıdır.