Reklam ajansı olarak logo yapma, logo tasarlama konusunda uzman ekibimizle görsel materyal alanında kreatif hizmet veriyoruz. Reklam ajansları olarak logo oluşturmak için müşterilerimizin önceliklerini göz önünde bulundurmaktayız. En iyi ajanslar müşteri beklentilerini doğru yönlendirenlerdir.

 

Reklam Nedir?

Reklam hayatımızın bir parçasıdır. Güvenilir ajanslar bir ürün veya nesnenin tanıtımı için reklam yapmanın önemi büyüktür. Reklamlar olmadan ürünlerin hedefine ulaşması oldukça zordur. Ajans PİUS – Planlar, İletişime geçer, Uygulamayı yapar, Sanata dönüştürür.

 

Logo Tasarımı Nedir?

Logo; bir firmanın veya bireysel kuruluşun imajını görsel olarak yansıtan bir çalışmadır. Logo tasarımı, ticaretin başlangıcından bu yana; marka, ürün ve hizmetlerin gücünü diğer rakiplerinden ayırmak için kullanılmıştır.

Logo; kurumsal kimliğin bir parçası olduğu için firmanın imajı üzerinde izleri ve etkisi olmalıdır. Asıl amaç; hedef kitlenin ilgili markayı tanımasını ve akıllarında yer oluşturmasını sağlamak. Logo, şirketin hedef kitleye ilettiği en doğrudan ve önemli mesajdır. Bu nedenle, logonun işlevi ve profesyonel tasarımı, marka imajı için çok önemlidir. Biz İstanbul Logo Tasarımı olarak firmanıza en uygun profesyonel tasarım sunuyoruz.

 

Logo Tasarımı Nasıl Olmalıdır?

İyi bir logo, temsil ettiği markanın önemli bir parçasıdır. Müşterilerin ilgili şirketin işini, yaptığı işi ve değerini anlamasına yardımcı olur.

Profesyonelce yapılan logo tasarımı, insanların zihninde derin bir etki bırakmalıdır. Bu şekilde herhangi bir yerde logoyu gören müşteriler, markayı hatırlayacaktır.

Logo basit ve anlaşılması kolay olmalı, gözü yormamalı ve tasarım karmaşık olmamalıdır. Aşırı karmaşık karakterler ve şekiller içermemeli, okunması kolay olmalıdır. Çünkü ilk bakışta algılanması kolay ve benzersiz olmalıdır.

Logo firmanın imzası olarak tanımlanır; çünkü firmanın yaptığı her iş logoyu taşıyacaktır. Şirketin bir kimliği olduğundan, sahip olduğunuz logo ne kadar iyi olursa, imaj o kadar iyi olur demektir. Dilediğiniz logoya ulaşabilmeniz için İstanbul Logo Tasarımı olarak sizlere profesyonel hizmet sunuyoruz.

 

Web Tasarım Nedir?

Tasarım fikirlerinin estetik çizgisinde, bir emel için muhakkak ilkeler tarafından yönlendirildiği, tertip edildiği ve bunların uygulamaya tasarımın yazılıma dönüşmesine web tasarım denir. Bu harekâtların bitirilmesinin ardından ortaya etkin bir web sitesi çıkar. Web tasarımı etkin web sitesi uygulamasının ardından son kullanıcılar bir web tarayıcısı desteğiyle internet üzerinden web sitelerini ulaşabilirler.

 

Kullanıcı Dostu Web Tasarım Oluşturmak

Bir web sitesi geliştirirken, bir siteyi hoş ve görsel olarak etkileyici hale getirmek için; web tasarım temel unsurlarıyla beraber her zaman kullanıcıyı düşünmek son derece önemlidir.

Navigasyon: Web tasarım sitesi mimarisi yapılandırılırken menüler ve diğer navigasyon taşıtları kullanıcılarının web sitesine nasıl göz attıkları; nasıl arama yaptıkları dikkate alınarak oluşturulmalıdır. Kullanıcılar için faydalı, lüzum dinledikleri bilgiyi bulmaya niyetli, sitenin içinde basitlikle hareket etmeye takviyece olacak biçimde kurgulanmalıdır.

Multimedya: Tasarımda alakalı video ve ses uyaranları kullanıcıların kolay ve süratli bir biçimde kavrayış geliştirmesine, bilgileri anlamasına destekçi olur. Bu gidişat web sayfasında daha fazla süre geçirmeleri için ziyaretçileri teşvik edebilir.

Geçimlilik: Sayfanın doğru görüntülenmesini artırmak, herkesten de aynı performansı almak için; Değişik tarayıcılarda ve işletim sistemlerinde meselesiz çalışabilecek bir web sayfası planlamaya özen gösterin.

Teknoloji: Teknolojideki ilerlemelerden faydalanmak tasarımcılara her zaman taze; zinde ve profesyonel web tasarımı içinde uygulayacakları izin, hareket ve yenilik katmak için özgürlük verir.

İnteraktif: Tasarım içine kullanıcı yorumları ilave ederek etkin kullanıcı katılımını ve kamuoyu katılımını artırın. E-posta formları ve e-ilan kayıtları sunarak ziyaretçinizi aralıksız etkileşimde olduğunuz kullanıcılara dönüştürün.

 

KURUMSAL KİMLİK NEDİR?

Kurumsal kimlik, kurumsal yönetimde önemli bir yapı taşıdır. Şirketin öz imajını ifade eder, logolardan sosyal medya varlıklarına ve kırtasiye ürünlerine kadar uzanan tüm görsel ve tasarım öğelerini içerir.

Güçlü bir kurumsal kimlik sayesinde marka imajı anında tanınır ve bu müşterilerde kalıcı bir izlenim yaratır.

 

Kurumsal Kimliğin Amacı Nedir?

  • Şirketiniz için tutarlı ve net bir görsel kimlik oluşturur
  • Kurumsal algıyı güçlendirir
  • Kurumsal imaj oluşturmayı sağlar
  • Şirketinizin profesyonel ve güvenilir bir firma olduğunu ifade eder
  • Hedef kitleyle duygusal bağ oluşturur
  • Çalışan bağlılığını arttırır
  • Kurumsal kültür oluşturmayı sağlar
  • Tanıdık marka ve yapı marka imajı yaygın olarak tanırlar, böylece müşteri sadakatinin artar
  • Ayırt edici bir kurumsal kimlik, şirketi rekabette bir adım öne taşır.

 

Kurumsal Kimliğinizi Oluşturan Unsurlar

Logo: İnsanlara firmanızın adını söyleyen ve vizyonunuzu temsil eden, görsel bir sembol oluşturan, metin ve görüntü kombinasyonudur.

İyi tasarım güçlü ve akılda kalıcı bir logo demektir. Güçlü bir logo yalnızca profesyonel görünmekle kalmaz, aynı zamanda sizi rakiplerinizden ayırır.

Tipografi: Harfleri ve metni okunaklı; net ve görsel olarak okuyucuya çekici kılacak şekilde düzenleme sanatıdır. Belirli duyguları ortaya çıkarmayı ve belirli mesajları iletmeyi amaçlayan yazı tipi stilini, görünümünü ve yapısını içerir.

İyi tipografi, güçlü bir görsel hiyerarşi oluşturacak, web sitesine grafik bir denge sağlayacak ve ürünün genel tonunu belirleyecektir. Tipografi, kullanıcılarınızı yönlendirmeli ve bilgilendirmeli, okunabilirliği ve erişilebilirliği optimize etmeli ve mükemmel bir kullanıcı deneyimi sağlamalıdır.

Renk Paleti: Doğru renk kombinasyonlarını seçmek, başarılı bir web sitesi oluşturmak için çok önemlidir. Doğru renk şemasına sahip olmak, izleyiciler tarafından iyi karşılanan profesyonel, yüksek kaliteli bir iş için çok önemlidir. Misal web siteniz izleyicilerine çekici gelmiyorsa; sayfanın içeriğini gözden kaçıracak, hatta siteden tamamen ayrılacak ve daha cazip bir alternatifi tercih edeceklerdir.

İkonografi: Kullanılan sembolleri ve bunların ne anlama geldiğini veya sembolize ettiğini ifade eder. Bir konuyu veya bir fikri basit, tanınabilir bir grafikte özetidir.

Firmanızın logosundan sonra işletmenizin tonunu ve hissini yansıtan ilk görsel unsur olduklarından, ikonlar kurumsal kimliğinizde büyük bir sorumluluk taşır. Simgeler, kurumsal kimlik oluştururken genellikle göz ardı eder; ancak marka tanınırlığı için büyük bir potansiyele sahiptir.

Görsel: Beynimiz görüntüleri metinden çok daha hızlı yorumlayabilir; bu nedenle görseller bir ürünü, hizmeti veya markayı anında iletir. Ek olarak, görüntüler bir açıklama veya hikâyeye derinlik ve bağlam verir ve tek başına yazmaktan çok daha sürükleyici bir deneyim sağlar.

Yerleşim: Broşür veya diğer reklamcılık yöntemleri gibi görsel bir ekran oluştururken düzen çok önemlidir. Yerleşim kılavuzunu değerlendirirken, oluşturduğunuz tüm kurumsal kimlik öğelerini göz önünde bulundurmanız ve bunları sergilemenin en iyi yolunun ne olacağını düşünmek gerekir.

 

Kurumsal Kimlik Tasarımı İçin Neler Yapıyoruz?

  • Logo
  • Kurumsal slogan
  • Kartvizit
  • Broşür
  • Antetli kâğıt
  • Katalog
  • Posterler / el ilanları
  • Giyim, araç, cam vb. üzerine markalama gibi firmanızın tüm görsel yüzünü oluşturan reklam ve grafik tasarımı çalışmaları yapıyoruz.

 

FOTOĞRAF ÇEKİMİ

Fotoğraf da, en önemli tanıtım araçlarından biridir. Bir ürün / promosyon markasının ilk izlenimi, görünümü veya ambalajı çok önemlidir. Profesyonel fotoğraf çekimi ile gündelik fotoğraflar arasında büyük bir fark vardır. Örneğin, fotoğraflı restoran menülerinde, insanlar yazılardan çok, yerine sağlanan yemeklerin fotoğraf çekimleri ve tanıtımlarını inceler. Bu nedenle yemeğin servisi kadar fotoğraf çekimi de önemlidir. İstanbul Fotoğraf Çekimi, fark edilmeniz ve hatırlanmanız; özel anlarınızın unutulmaz olması için sizlere her zaman profesyonel fotoğrafçılık hizmetleri sunar.

Akıllı telefon kameralarının geliştirilmesiyle birlikte herkes profesyonel bir fotoğrafçı olduğunu iddia ediyor. Ancak profesyonel ekipler ile sıradan kullanıcılar arasında pek çok fark vardır. Ürünün görünümü, ışığı ve açısı gibi ince detaylar çok önemlidir. Kısacası herkes fotoğraf çekebilir fakat herkes sanat yapamaz. İstanbul Fotoğraf Çekimi olarak, fotoğrafını çektiğimiz nesneler, kişiler veya konumlarla ilgili en ayrıntılı bilgileri dikkate alarak size profesyonel hizmetler sunuyoruz…

 

Güzel Fotoğraf Çekimi için Teknikler

  • Ana konuyu fotoğraf çerçevesinin ortasına yerleştirmek ilgiyi ve dikkati azaltır.
  • Çerçevede doğal veya yapay simetriyi vurgulamak ilginçtir. Tersine, simetriyi kasıtlı olarak bozan çalışmalar da fotoğrafınıza farklı bir güç katabilir.
  • Perspektif görünüm, fotoğraf efektini geliştirebilir veya sıradan görünmesini sağlanır.
  • Ön plana, orta ve arka plana belirli nesnelerin yerleştirilmesi derinlik üretecektir.
  • Ortamdaki doğal çerçevelerin (ağaçlar, binalar, duvar delikleri vb.) kullanılması etkileyici kareler oluşturulur.
  • Kamera flaşının etki mesafesini bilin.
  • Yaratıcı olmak için dijital teknoloji ve yazılımın sonsuz olanaklarını deneyin.

 

TANITIM FİLMİ

Günümüz koşullarında şirketlerin rekabet güçlerini artırmak için gerçekleştirmeleri gereken tanıtım faaliyetleri büyük farklılıklar göstermektedir. Bunlardan en önemlisi, ürün ve hizmetlerin koşullarını anlatmanın en kısa ve en etkili yolu olan tanıtım videosudur. Belirli bir güzellik ve akıcılık duygusuna sahiptir. Şirketler; toplantılar, konferanslar, organizasyonlar ve seminerler düzenlemek için her türlü tanıtım videosuna ihtiyaç duyar. Biz İstanbul Tanıtım Filmi olarak günümüz imkânlarıyla dilediğiniz tanıtım filmini sizlere sunuyoruz.

Tanıtım Filmi ile Reklam Filmi Arasındaki Fark Nedir?

Tanıtım filmleri genellikle videolar, resimler ve fotoğraflar gibi medya iletişim araçlarının kullanımı yoluyla; kurumları, şirketleri veya ürünleri geniş ve ayrıntılı bir şekilde tanıtmak için kullanılır. Hazırlanan filmler, sergilerde, konferanslarda ve seminerlerde CD ve DVD gibi depolama cihazları aracılığıyla dağıtılabilir; veya müşteri ve halkla ilişkileri genişletmek için İnternet üzerinden video izleme sitelerinde yayınlanır. Tanıtım filminin amacı doğrudan müşteri çekmektir.

Öte yandan reklam filmleri, alakalı olsun ya da olmasın tüm hedef müşteriler için etkili olabilecek kısa vadeli çalışmalardır. Bu nedenle daha maliyetli olurlar. Reklam filmi bir anekdot gibidir. Ailenize ve arkadaşlarınıza işteki bir olayı anlatmalarını söylersiniz; tanıtım filmi ise olayın tüm ayrıntılarını bilmek isteyen meslektaşlarınıza bir sunumdur.

 

Tanıtım Filmi Çeşitleri

  • Kurumsal Tanıtım Filmi
  • Ürün Tanıtım Filmi
  • Firma Tanıtım Filmi
  • İnfografik Tanıtım Filmi
  • Etkinlik Tanıtım Filmi
  • Web Sitesi Tanıtım Filmi
  • Youtube Kanal Tanıtım Filmi

 

MARKA PATENT (MARKA TESCİLİ) NEDİR?

Marka Patent hakkı, buluş sahibinin belirli bir süre içinde ürünleri üretme, kullanma, satma veya ithal etme hakkına sahip olduğu durumu ifade eder. Bu belge, bu hakkın belli bir göstergesidir ve patent. Buluşun sahibinin bir isim tescili var ise, marka patent süresi boyunca buluş sahibinin izni dışında hiç kimse buluş kapsamındaki ürünleri üretemez, kullanamaz veya satamaz. Yani patentli bir buluş, patent süresi boyunca buluş sahibinin mülkiyetindedir.

Bir buluşu birden fazla kişinin müştereken icat etmesi durumunda; marka patent haklarının herkese eşit verilmiş olması gerek. Ancak, kişiler arasındaki kararlar farklıdır. Aynı buluş aynı anda farklı kişiler tarafından yapılmışsa patent başvurusu hakkı; daha önce patent başvurusunda bulunan kişiye aittir. Aksi belirtilmedikçe, patent başvurusunda bulunan ilk kişi patent talep etme hakkına sahiptir.

Marka Patent (Marka Tescili) Nasıl Alınır?

Marka patent işlemleri için öncelikle bir marka başvuru formu doldurulmalıdır. Bunun için gerekli tüm işlemler Türk Patent ve Marka Ofisi aracılığıyla yapılmaktadır. Marka patent belgesi, patent sahibine patenti yasal olarak kullanma hakkını verir. Ürün tescilli ticari markalar üçüncü şahıslar tarafından kullanılamaz.

Marka oluşturmak için gerekli adımlar tamamlandıktan sonra marka araştırması yapılmalıdır. Bu çalışma aynı isimde veya benzer isimde bir markanın olup olmadığını gösteren bir çalışmadır. Türk Patent ve Marka Kurumu’nda arama yapılırken marka kategorisi de dikkate alınmalıdır.

Marka kategorisi dâhilinde marka araştırması sonrasında marka başvurusu riski yoksa patent başvurusu mümkündür. Patent belgesi başvurusu, markanın temsil ettiği ürün veya hizmet kategorisinden yapılmalıdır.

//pius.com.tr/wp-content/uploads/2019/08/logo2.png